AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment :
Cdiscount : -30€ dès 300€ ...
Voir le deal

Partagez
 

 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 


ksos professionnel
Kang Jun
Kang Jun
BRAIN, BOUQUINS

POINT : 52
MERDES LAISSÉES : 31
ÂGE : 30

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyMer 30 Juil - 21:52


featuring. mitsuji sen
kang jun
☥ NOM COMPLET - kang jun, au cas où c'était pas encore assez clair.☥ SURNOM - les surnoms, c'est pas trop mon délire, alors on s'abstient, merci.☥ ÂGE, DATE ET LIEU DE NAISSANCE - j'suis né à syndney le deux novembre quatre-vingt treize, je te laisse faire le calcul.☥ SITUATION AMOUREUSE - je dépend de personne, et c'est bien comme ça. l'amour, c'est d'la connerie. ☥ ORIENTATION SEXUELLE - not you. ☥ ETUDES OU METIER - j'étudie les sciences humaines, plus particulièrement la psychologie, tout ce qui se rapporte aux différentes facettes du comportement humain me fascine. ☥ CLASSE SOCIALE - j'suis pas en mesure de me plaindre. ☥ ORIGINES : je suis né en australie, mais j'ai grandis en corée du sud, je possède donc les deux nationalités. ☥ MOT REPRÉSENTATIF - double. ☥ JE SUIS UN - petalous. ☥ T'ES QUOI ? personnage inventé.
Pour faire court, je vivais dans un parfait cocon familial jusqu'à ce que ma mère décède dans un crash d'avion. Après ça, mon frère s'est barré de la maison, j'ai donc grandis aux côtés de mon père. J'étudie la psychologie en fac, le jour j'suis une tête de classe, la nuit, j'suis quelqu'un d'autre. Voilà, résumé merdique, vous m'excuserez.



kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Bhd1l5

wanted,
dead or alive !

(M/F) nom du lien # description du lien recherché

(M/F) nom du lien # description du lien recherché

(M/F) nom du lien # description du lien recherché


Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Kang Jun
Kang Jun
BRAIN, BOUQUINS

POINT : 52
MERDES LAISSÉES : 31
ÂGE : 30

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyMer 30 Juil - 21:53

jtrempe mes couilles dans l'or
mes amis, mes amours, mes emmerdes : les ksos !

(+) blaze ; intitulé du link.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
(+) blaze ; intitulé du link. 
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Kang Jun
Kang Jun
BRAIN, BOUQUINS

POINT : 52
MERDES LAISSÉES : 31
ÂGE : 30

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyMer 30 Juil - 21:53

les meufs aux seins siliconés
mes amis, mes amours, mes emmerdes : les ksos !

(+) blaze ; intitulé du link.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
(+) blaze ; intitulé du link.  
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Lee Sun Mi
Lee Sun Mi
MONEY, FAME

POINT : 287
MERDES LAISSÉES : 129
ÂGE : 32

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyJeu 31 Juil - 14:11

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 
POURQUOI J'AI PAS VU PLUS TÔT QU'ON AVAIT ENFIN UN SEN AEGOJUBRAOGBROAGB.
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Kang Jun
Kang Jun
BRAIN, BOUQUINS

POINT : 52
MERDES LAISSÉES : 31
ÂGE : 30

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyJeu 31 Juil - 14:25

sunmi, ravi de voir que j'étais attendu.  kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 3006582160 
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Gil Eun Myeol
Gil Eun Myeol
LYCÉEN

POINT : 36
MERDES LAISSÉES : 21

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyJeu 7 Aoû - 0:19

moi quand jte voua
kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Tumblr12
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Kang Jun
Kang Jun
BRAIN, BOUQUINS

POINT : 52
MERDES LAISSÉES : 31
ÂGE : 30

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyJeu 7 Aoû - 21:45

mdrrrr, bn j'attend tjs ton que tu viennes gratter un lien toi.
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Gil Eun Myeol
Gil Eun Myeol
LYCÉEN

POINT : 36
MERDES LAISSÉES : 21

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyVen 8 Aoû - 0:29

j'y vais crescendo, d'abord jt'aborde puis jte gratte un lien oh
tu cherches quelque choz en particulier ?
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Lee Seung Hee
Lee Seung Hee
VICE PRÉSIDENT TROP SWAGG

POINT : 75
MERDES LAISSÉES : 187

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyVen 8 Aoû - 8:20

Jun n'a pas l'air très funny, jpense que Seunghee pourrait ne pas prendre au sérieux son caractère glaçon &tout quitte à ce que ca énervve Jun tvois ?

Sen est tellement sekse que je me ferais bien péday :oupps: xox
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Kang Jun
Kang Jun
BRAIN, BOUQUINS

POINT : 52
MERDES LAISSÉES : 31
ÂGE : 30

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyVen 8 Aoû - 16:20

eunmyeol, aucune idée précise bb, j'vais aller lire ta fiche un peu, pour voir ce qu'on peut faire you n me.  kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2171284647 

seunghee, ça pourrait l'faire, dans l'sens où seunghee est l'opposé cara de jun..  kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 3934209226 
implante toi une paire de boobs, on n'sait jamais.  kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 3006582160
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Boo Mi Ran
Boo Mi Ran
MONEY, FAME

POINT : 147
MERDES LAISSÉES : 76

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyVen 8 Aoû - 21:26

un monsieur né en Australie  kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 3261777251 
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Kang Jun
Kang Jun
BRAIN, BOUQUINS

POINT : 52
MERDES LAISSÉES : 31
ÂGE : 30

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyVen 8 Aoû - 21:31

miran, j'ai voyagé sur le dos d'un kangourou, j'espère que c'est assez pour t'impressionner.  kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2171284647  
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Boo Mi Ran
Boo Mi Ran
MONEY, FAME

POINT : 147
MERDES LAISSÉES : 76

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyVen 8 Aoû - 22:18

haaaaaaaan oui  kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 3261777251 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 54295129 je t'aime déjà kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 3261777251 
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Mo Man Shik
Mo Man Shik
BRAIN, BOUQUINS
http://bananoue.tumblr.com/
POINT : 396
MERDES LAISSÉES : 814

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptySam 9 Aoû - 17:36

Lee Sun Mi a écrit:
kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 
POURQUOI J'AI PAS VU PLUS TÔT QU'ON AVAIT ENFIN UN SEN AEGOJUBRAOGBROAGB.
mais oui, tu es arrivé comme un ninja. ou je sais pas où j'étais quand tu es arrivé kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 546799013 allez, un lien ! pétalous 4evar (sen 4evar aussi kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 758852599)
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Kang Jun
Kang Jun
BRAIN, BOUQUINS

POINT : 52
MERDES LAISSÉES : 31
ÂGE : 30

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptySam 9 Aoû - 21:22

manshik, la discrétion, ça me connait.  kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2708174122 
doux jésus, i need a link with u, yes. (BCOZ WOOJOONG'S FACE OKAY, I ..  kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 )
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Lee Su Ah
Lee Su Ah
MINI KING
http://omoi-namida.tumblr.com/
POINT : 3043
MERDES LAISSÉES : 4452
ÂGE : 32

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyDim 10 Aoû - 22:00

bon moi aussi, je pose mes fesses ici kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 3006582160
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Kang Jun
Kang Jun
BRAIN, BOUQUINS

POINT : 52
MERDES LAISSÉES : 31
ÂGE : 30

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyLun 11 Aoû - 14:34

su ah, oh god, je ne pouvais pas demander mieux.  kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967 
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Ianov Luka
Ianov Luka
CITIZEN

POINT : 54
MERDES LAISSÉES : 32
ÂGE : 28

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. EmptyJeu 14 Aoû - 12:43

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 3006582160 kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. 2611261967
Revenir en haut Aller en bas


ksos professionnel
Contenu sponsorisé



kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty
MessageSujet: Re: kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence. Empty

Revenir en haut Aller en bas
 

kang jun - i don’t hate you. i’m just not necessarily excited about your existence.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

 Sujets similaires

-
» ha quỳnh vy ◉ to not be hated by others, i have to hate them first.
» the start of our hate story
» bang pharrell ➽ i hate these blurred lines.
» Kang Sae Hee
» Pak Kang Dae ► I"m the best

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
KSOS 4 L!FE :: sorry j'ai pas de curlys # fiches de liens-